Ми зв'яжемося з вами протягом 2х хвилин
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень / Як провести державну реєстрацію права власності на нерухоме майно, яке виникло на підставі укладеного договору купівлі продажу?
Для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, яке виникло на підставі укладеного договору купівлі-продажу або дарування, одній з сторін даного договору необхідно підготувати та подати до органу Державної реєстраційної служби (за місцезнаходженням нерухомого майна) наступний пакет документів:

- заяву встановленої форми;

- документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;

- документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);

- документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно (в даному випадку таким документом є нотаріально засвідчений договір купівлі-продажу або дарування);

- документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється), копія надається, а також копію реєстраційного номера облікової картки платника податку;

- у разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу, пред’являє оригінал та подає копію документа, що підтверджує її повноваження, а також копію документа, що посвідчує особу та копію реєстраційного номера облікової картки платника податку особи, інтереси якої вона представляє.