+38 (044) 227 09 93
+38 (044) 234 52 42
+38 (063) 526 00 05
+38 (066) 476 00 05
+38 (096) 921 00 05
[email protected]

Ми зв'яжемося з вами протягом 2х хвилин
29.12.2017

Як Facebook захищає авторські права та права на торговельну марку?

FACEBOOK, INC. ВИДАЛИЛА МАЙЖЕ 3 МІЛЬЙОНИ ПОВІДОМЛЕНЬ, ВКЛЮЧАЮЧИ ВІДЕО, РЕКЛАМУ ТА ІНШІ ФОРМИ КОНТЕНТУ, ЗІ СВОЇХ САЙТІВ ПРОТЯГОМ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ 2017 РОКУ У ВІДПОВІДЬ НА СКАРГИ ЩОДО ПІДРОБЛЕНИХ ТОВАРІВ, ЩО ПОРУШУЮТЬ ПРАВА НА ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ.

Гігант соціальних мереж в Сан-Франциско, який володіє Facebook і Instagram, оголосив про повне видалення всього, що пов‘язано з порушенням інтелектуальної власності за допомогою свого «звіту про прозорість».

Як заявив у понеділок заступник генерального консультанта Facebook, Inc. Chris Sonderby, «Ми вважаємо, що інформація, яку ми отримуємо від правовласників, є важливим кроком до того, щоб бути більш відкритими для людей і підприємств, які використовують наші послуги».

Експерти з кібербезпеки Andrea Stroppa і Agostino Specchiarello виявили, що близько чверті оголошень, які вони розглядали на Facebook в 2014 році, стосувалися контрафактних товарів. Були виявлені безліч оголошень модних брендів, такі як Louis Vuitton, окуляри Ray-Ban Aviator і інших, які зазвичай пов‘язані з підробленими сайтами. Для порівняння дані контрафактні товари коштували близько в 10 разів дешевше від оригіналу, що спонукало покупців до швидкої покупки.

З 2014 року продаж підробок на даних інтернет ресурсах значно збільшився. Всесвітній економічний форум визначив понад 20 000 сторінок Instagram, в яких розміщено понад 14 мільйонів фотографій контрафактних товарів. Близько 20 відсотків повідомлень Instagram, що відносяться до модних брендів, представляли собою незаконні і контрафактні предмети. Приблизно в той же час в Washington Post виявили 20 892 сторінки Instagram, що продають контрафактні товари на суму близько 14,5 млн. доларів. Серед найбільш цільових брендів: Chanel, Prada, Louis Vuitton, Fendi, Gucci, Dior, Celine і Hermes.

Але крім, здавалося б, неминучого використання платформ соціальних мереж як способу підробленої контрафактної продукції, все частіше поєднання небажаного контенту також включає в себе порушення авторських прав, які є все більшою проблемою.

Наприклад, Instagram часто є постійним потоком порушень авторських прав, про що свідчить, зокрема, збільшення кількості судових позовів, які подаються на зображення, розміщені на цій платформі. Те ж саме можна сказати про Twitter, Facebook, Tumblr. Коли люди через незнання або навмисно, беруть участь в поширенні авторського права у вигляді не тільки публікацій оригінальних фотографій, але і доповнення або видозмін даного об‘єкта тим самим порушуючи права власників авторських прав. Оскільки закон про авторські права надає правовласнику (особі, що зняв фотографію, якщо ці права не були передані іншій стороні) виключне право відтворювати, поширювати, показувати свою роботу, інше якесь поширення без дозволу власника авторського права, є порушенням самих авторських прав.

Якщо враховувати, що деякі компанії порушують права власників свідоцтв заради легкої наживи на відомому бренді, випускаючи під цією торговою маркою або схожою на неї свої товари, то порушення авторських прав пов‘язані в більшій мірі з недостатнім рівнем знань про інтелектуальну власність для звичайної людини або погана відповідність чинного законодавства стосовно авторського права.

Для отримання юридичної консультації з питань захисту інтелектуальної власності, звертайтесь за тел.:

+380 (44) 227 09 93