Ми зв'яжемося з вами протягом 2х хвилин
23.06.2017

Протри скло від «Moschino»

ЯК ВІДОМИЙ БРЕНД НЕЗАКОННО ВИКОРИСТОВУЄ ЧУЖУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ?

Нещодавно, Юлія Шаповалова, керівник департаменту інтелектуальної власності МЮК "KODEX" отримала від свого товариша фото, зроблене в Duty Free -  пляшечка парфумерії відомого бренду «Moschino». Читайте, що було далі...

"Це фото нагадало про те, що компанія «Moschino» є постійним «користувачем» самих різних об‘єктів інтелектуальної власності інших осіб. "Windex" - це американський знак для товарів і послуг, під якими продається миючий засіб для вікон компанії S.C. Johnson. В даному випадку можна говорити відразу про порушення прав на кілька об‘єктів. Перше - це промисловий зразок. Друге, - це знак для товарів і послуг. І третє, якщо сильно захотіти, і довести оригінальність і творчий характер пляшки - авторського права.

Якщо щодо авторського права і прав на знак для товарів і слуг може виникнути ряд спірних питань, то права на промисловий зразок прямо порушуються (в разі оформлених належним чином прав). Промислові зразки реєструються в певних класах згідно Локарнской класифікації. А пляшка, і як "Windex" так і «Moschino» повинні бути зареєстровані в 9 класі, в який входить тара, упаковка і контейнери для транспортування.

Але, звичайно ж, найбільш цікаве питання в цій ситуації - а чи варто опиратися такому порушенню прав?

Як мені здається, компанія «Moschino» не часто бере згоду або якось оформляє таке використання чужої інтелектуальної власності. За моїми спостереженнями, я не помічала, щоб десь було згадано спільне співробітництво «Moschino» і наприклад, S.C. Johnson. Але, один з останніх дизайнерських шедеврів, Moschino випустили пляжну колекцію, принтом для якої послужили цукерки і поле з ігрового програми «Candy Crush» (затягує, до речі, своєю красою і смакотою). При цьому всі фото з цієї колекції підписані наступний чином: «Moschino + Candy Crush capsule», що, швидше за все, говорить нам про те, що в даному випадку права на використання легітимні", обгрунтувала сою позицію Юлія.

Для отримання юридичної консультації, звертайтесь по тел. +380 (44) 227 09 93