Ми зв'яжемося з вами протягом 2х хвилин
14.09.2017

Модні бренди

НЕЩОДАВНО OFF-WHITE ЗОБРАЗИЛА ВУЛИЦЮ CANAL STREET, СТВОРЕНУ В ОДНІЙ ЗІ СВОЇХ ОСТАННІХ РЕКЛАМНИХ КОМПАНІЙ, ПРОЛИВАЮЧИ СВІТЛО НА ОДНУ З ГЛОБАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ, З ЯКИМИ СТИКАЮТЬСЯ МОДНІ БРЕНДИ. ЩЕ ПАРУ РОКІВ ТОМУ МОЖНА БУЛО ПРИПУСТИТИ, ЩО ПРОБЛЕМА В ПРОДАЖАХ КОНТРАФАКТНИХ ТОВАРІВ - БУДЬ ТО НА БЛОШИНИХ РИНКАХ АБО НА ВУЛИЦІ, - АЛЕ В 21 СТОЛІТТІ ЦЕ ВЖЕ НЕ Є ЄДИНОЮ ФОРМОЮ КОНТРАФАКТНОЇ ПРОДАЖУ БРЕНДІВ.

Інтернет-ринки такі, як Alibaba і Amazon постійно поповнюються одягом з підробленими дизайнерськими логотипами в той же час, добре заробляючи на продажу цих товарів. Це підтверджується численними судовими процесами, в яких широко відомі бренди такі як: Hermes, Chanel, Gucci, Louis Vuitton подавали позов проти окремих продавців на ринку. Louis Vuitton був одним з перших, хто застосував такий підхід, коли в липні 2013 року подав позов про порушення прав на товарний знак проти окремих користувачів iOffer. Але на додаток до цього, бренди також посилено захищають URL-адреси, які все частіше і частіше стають об‘єктами кіберсквотерів (людей, які реєструють доменні імена, що містять торговельну марку, що належить іншій особі з метою їх подальшого перепродажу або несумлінного використання). Згідно зі звітом DomainTools, (компанія, яка спеціалізується на захисті брендів, моніторингу доменів і розслідування кіберзлочинів) в якому конкретно розглядалася частота, з якою кіберсквоттера використовують товарні знаки Cartier, Givenchy, Louis Vuitton, Burberry, Hermès, Chanel, Prada і Gucci - 538 доменів , були ідентифіковані як «з високим ризиком». Домени, такі як giivenchy.com, louisvuiitton.us, burberryyuk.com, chamel.us, louisvitton.com і cartierwatches.me, часто використовують невеликі помилки, які легко пропустити, коли вони швидко перевіряються звичайним споживачем.

На додаток до простого обслуговування сайтів, призначених для підробки контрафактних товарів, DomainTools виявив, що ці домени також використовуються в фішингових кампаніях і різних інших шахрайських діях, включаючи рекламу з оплатою за клік, комерційні пошукові сайти і шахрайства в соціальних мережах, щоб обдурити клієнтів в передачі особистих даних і грошей на продукт. Фішинг - практика надсилання електронних листів, які нібито належать до авторитетних компаніям, щоб спонукати людей розкривати особисту інформацію, таку як паролі та номери кредитних карт.

«Легкість створення домену - це нескінченна неприємність для брендів. Чим більш вигідніше ваш бренд, тим імовірніше ви станете жертвою кіберзлочинців », - сказав Тім Хелмінг, директор з управління продуктами в DomainTools.

«Багато компаній вирішують цю проблему, активно купуючи доменні імена, схожі на їх власне ім‘я. Це відносно дешевий страховий поліс, щоб захистити свій бренд і тримати споживачів у безпеці », - зазначив він далі.

Для отримання юридичної консультації, звертайтесь по тел. +380 (44) 227 09 93