+38 (044) 227 09 93
+38 (044) 234 52 42
+38 (063) 526 00 05
+38 (066) 476 00 05
+38 (096) 921 00 05
[email protected]

Ми зв'яжемося з вами протягом 2х хвилин
30.10.2017

Як бренд Excell продавав аромати за рахунок репутації великих брендів?

«ІМІТАЦІЯ ЦІЛКОМ МОЖЕ БУТИ ЩИРОЮ ФОРМОЮ ЛЕСТОЩІВ, АЛЕ, ЯКЩО ЗАЙТИ НАДТО ДАЛЕКО, ВОНА ТАКОЖ МОЖЕ ЗАВДАТИ ВЕЛИКИХ ЗБИТКІВ». ЦЕ ОДИН З ПЕРШИХ РЯДКІВ РІШЕННЯ СУДДІ JESSE FURMAN З ОКРУЖНОГО СУДУ США У СПРАВІ МІЖ COTY, INC І EXCELL BRANDS.

Serenity замість Eternity, Possession замість Obsession або просто «Наша версія Euphoria від Calvin Klein», ці та інші назви, які Excell продає, намагаючись отримати вигоду з успіху відомих ароматів від Calvin Klein, Chloe, Marc Jacobs, Burberry і Coty. На додаток до використання подібних назв продуктів, Excell використовує упаковки, які майже ідентичні упаковці відомих компаній, щоб ще більше ввести в оману і спровокувати споживачів до покупок свого товару.

З цих причин у 2015 році Coty, Inc подали позов проти Excell. Також Coty, Inc представили докази, що компанія Excell на своїх упаковках часто використовували вираз «Наша версія» де після вказували відомий бренд косметики або духів (примітно, що назва продукту займала набагато більше місця на упаковці). Весь свій товар компанія продавала через роздрібних торговців, таких як Kmart, Dollar General, Ross Stores і Amazon.

Тепер, після трьох років судового розгляду, Coty, Inc можуть відзначити значну перемогу в федеральному суді Нью-Йорка. Суд наказав відшкодувати 6,5 мільйона доларів за завдані збитки, а так само припинити продавати схожі товари. Суддя Jesse Furman зазначив, що «продукти Excell копіюють з невеликою відмінністю все від імені та шрифту до квітів і форми пляшок». Також, за словами судді, використання компанією Excell брендів Coty, Inc могли завдати шкоди репутації останніх, так як аромати, які продавалися, були більш низької якості.

Хоч Coty, Inc і виграли суд, вони не отримали все, що просили в позові. Суд відмовив в додаткових грошових стягненнях за контрафактну продукцію. Тому залишається тільки міркувати, чи вистачило 6,5 млн. доларів на відшкодування всіх збитків за ці роки.

Для отримання юридичної консультації з питань захисту інтелектуальної власності, звертайтесь за тел.:

+380 (44) 227 09 93