Tiffany & Co. знайома всьому світу за своїм фірмовим бірюзовим кольором, який присутній в корпоративному стилі компанії, а також є зареєстрованою торговою маркою. United Parcel Service, Inc., є синонімом коричневого кольору для американців, а Gap для свого темно-синього кольору. Тому не дивно, що багато компаній хочуть захистити свої кольори на все більш переповненому ринку.
З цієї причини PayPal, найбільша компанія з обробки платежів, подала позов проти Pandora після того, як в минулому році останні дебютували в новому логотипі, що складається тільки з синього «Р». Згідно з позовом, поданим у травні в окружному суді США по Південному округу Нью-Йорку, новий логотип Pandora є проблематичним і як стверджується, є порушенням через таку ж «глибокої» синьою колірної гами. PayPal заявила, що одна з характерних рис її логотипу - на додаток до її мінімалістському зовнішнім виглядом - є відмінна синя кольорова палітра. PayPal надали кілька «твітів» від споживачів, в яких згадувалося про разючий схожості двох брендів і про плутанину, з якої вони часто стикаються при розмежуванні логотипів. Також PayPal звернула увагу на те, що логотипи iPhone-додатків - і їх схеми кольорів - відіграють вирішальну роль в якості ідентифікатора на мобільних пристроях клієнтів.
На цьому тижні сторонам вдалося врегулювати всі питання поза судом. Хоча умови угоди про врегулювання є конфіденційними. Однак, незалежно від результату, важливо, щоб колір відтворювався в стійкій ідентифікації бренду і його маркетингової стратегії. Точно так, як товарний знак служить безпосереднім індикатором джерела продукту або послуги для споживачів, колір може відігравати важливу роль в ідентифікації джерела, тому багато брендів все частіше шукають особливу гамму кольорів для їх товарів або послуг.
Для отримання юридичної консультації з питань захисту інтелектуальної власності, звертайтесь за тел.:
+380 (44) 227 09 93